Τρίτη, 29 Οκτωβρίου 2013

19ο Ράλλυ Σπριντ «Φίλιππος» - Σπριντ με άρωμα Ράλλυ

Μόνο έτσι θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κανείς το 19ο Ράλλυ Σπριντ Φίλιππος. Ένας μικρός-μεγάλος αγώνας που τα είχε όλα. Ικανοποιητικό αριθμό συμμετοχών, αξιόλογα πληρώματα, πολύ καλό καιρό, πολλούς θεατές, ανατροπές, απρόοπτα, συναγωνισμό και ανταγωνισμό. 
Χωρίς πανηγυρική εκκίνηση αλλά με τον τεχνικό έλεγχο να πραγματοποιείται στο κεντρικότερο σημείο της πόλης. Χωρίς καρό σημαία τερματισμού αλλά με τα αγωνιστικά παρατεταγμένα από το απόγευμα του Σαββάτου ως και το πρωί της Κυριακής σε κοινή θεά.   
Χωρίς πολλά Evo αλλά με 11 αγωνιστικά στην κατηγορία Α7 και 6 στην κατηγορία Α6 έτοιμα να δώσουν θέαμα αλλά και την μάχη για τους πολυπόθητους βαθμούς για το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος.
Μεγάλοι νικητές, κάνοντας εντυπωσιακή εμφάνιση, οι Παυλίδης – Κυρλαγκίτση με Citroen DS3. Το πλήρωμα ξεκίνησε δυνατά και μπόρεσε να ελέγξει την έκβαση του αγώνα οδηγώντας γρήγορα αλλά με στρατηγική. Ο απολογισμός, 1οι γενικής, 1οι στην Α7 και 1οι στην F2 αλλά και Κυπελλούχοι Βορείου Ελλάδος για το 2013.
Δεύτεροι γενικής οι Τζαμπάζης – Ζακχαίος με Mitsubishi Lancer  Evo X. Τρίτοι και 1οι στην E11 οι Κωνσταντινίδης – Κωνσταντινίδης, οι οποίοι φλέρταραν με την πρωτιά μετά το πέρας του δεύτερου σκέλους. Οι μεθοδικοί Κουμποτής – Μαυροματίδης με Peugeot 106 S16 δεν κατέκτησαν μόνο την 4η  θέση γενικής, την 1η  στην Α6 και την 2η στην F2 αλλά και την πρωτιά στην κατηγορία τους στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος.
Θεαματικό και εντυπωσιακό όπως πάντα, στην 5η θέση, φιγουράρει το Renault 5T Maxi με πλήρωμα τους πατέρα Δημήτρη και γιο Θωμά Μανωλόπουλο, ενώ στην 6η θέση γενικής, 2η θέση στην Α7 και 3η θέση στην F2 οι επίσης πατέρας και γιος Αντώνης και Παύλος Μπαξεβανάκης με Honda Civic Type R.
Καταπληκτικό αγώνα έκαναν οι ραγδαία εξελισσόμενοι, 7οι γενικής και 2οι στην Α6, Διαμαντόγλου – Ασπρόμουγγος. Το νεαρό πλήρωμα καταφέρνει με κάθε αγωνιστικό χιλιόμετρο που κάνει να πλασάρει το αδύναμο Suzuki Ignis Sport όλο και ψηλότερα στις κατατάξεις.
Στην 8η θέση γενικής και 3οι στην Α6 τερμάτισαν οι Αναγνωστάκης – Αγγουράς με Suzuki Swift, στην 9η θέση γενικής και 3οι στην Α7 ακλούθησαν  οι επίσης εξελισσόμενοι  Βαϊτσίδης – Τούπας με Peugeot 306, ενώ στην 10η θέση τερμάτισαν οι Πυκνάδας – Κλεισιάρη με VW Golf III.
Ενδέκατοι και μόνοι στην κατηγορία Α5 οι Βελεζης – Στρατζάλης με το πανέμορφο Toyota Yaris. Οι Κόκκαλης – Τέκνης με Renault Clio Ragniotti, Κούκας – Ιωαννίδης με Ford Escort RS, οι 2οι στην Ε 11 «Χριστόφορος» - Τηλιόπουλος με VW Golf II και οι Αργυρίου – Γκάλφας με Peugeot 106 S16 έκλεισαν την 15άδα των πληρωμάτων που κατάφεραν να τερματίσουν.
Άτυχοι του αγώνα οι διεκδικητές του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος Βαλαβάνης – Καπάρας με Honda Civic Type R, οι οποίοι αναγκάστηκαν σε εγκατάλειψη στο 1ο σκέλος από μηχανική βλάβη. Στο 1ο σκέλος εγκατέλειψαν και οι Ανδρεάδης – Μαυρίδης με VW Golf II.
Το 2ο σκέλος είχε τέσσερις  εγκαταλείψεις. Από έξοδο οι Τσικογιάννης – Ταμπακόπουλος και Λάκης – Κορίνθιος με Renault Clio και Seat Ibiza αντίστοιχα. Οι τυχεροί - άτυχοι  Σίμος και Χρήστος Θεοφανίδης οι οποίοι λίγο πριν το χωρίο Πολυδένδρι, έχασαν τον έλεγχο του Peugeot 106 S16, πέρασαν το κενό που υπήρχε στο στηθαίο, απογειώθηκαν και δευτερόλεπτα μετά προσγειώθηκαν χωρίς να πάθουν το παραμικρό 100 μέτρα στον πάτο του γκρεμού. Από μηχανική βλάβη εγκατέλειψαν οι Παπαναστασίου – Αγγελής με Citroen Saxo VTS.
Το 3ο και τελευταίο σκέλος του αγώνα είχε τρεις εγκαταλείψεις από μηχανική βλάβη. Τους Καραγκιοζόπουλο – Σερσέμη με Seat Ibiza, Μπατσάρα – Μπατσάρα με Mitsubishi Lancer Evo VIII και Τριχίδη – Τριχίδη με Citroen Xsara VTS.   
Η Λ.Α.Β. ευχαριστεί τα πληρώματα που με την συμμετοχή τους στήριξαν την λέσχη στην προσπάθεια της να διοργανώσει το 19ο Ράλλυ Σπριντ Φίλιππος αλλά και όλους τους χορηγούς που βοήθησαν οικονομικά ή υλικοτεχνικά και τους εκπροσώπους των Μ.Μ. Ε. που πρόβαλλαν τον αγώνα.